::: SELAMAT DATANG ::: Semua gambar dalam blog ini adalah hakcipta terpelihara Joney. Sila ajukan sebarang masalah kepada joejoney@gmail.com

Just a pictures...

Any comments? komen je la pape pon korang nak komen... hehe





Lagu Pilihan

Nubhan - Seadanya Aku



Tak dapat ku kotakan
Seperti yang sudah-sudah
Bagai memetik butir bintang
Yang jauh tampak terang
Tak sanggup ku mungkir dalam sayang

Tak mampu ku berikan
Mimpi di luar jangkauan
Terimalah yang setulusnya
Aku di depan mata
Seadanya aku manusia

Aku peraih kasih sayang
Rindu pada ketulusan belaian
Engkau yang mendamaikan rasa ragu
Dengan cinta tak seperti dulu

Istana yang ku bina
Biarpun kali kedua
Terimalah yang setulusnya
Aku di depan mata
Seadanya aku manusia

Aku peraih kasih sayang
Rindu pada ketulusan belaian
Engkau yang mendamaikan rasa ragu
Dengan cinta tak seperti dulu




DOWNLOAD HERE

Kelakar la pulak iklan ni...

Cuba korang tengok betol2... ape yg lawak dalam iklan ni?
Sape2 yang nak cepat dapat anak, bleh la tempah kad kahwin kat sini...
Percuma bunting tuuuu... bunting pelamin kot... hahahaa


satu persimpangan di Segamat... Johor...

My Hero?

Dah macam hero tahun 80-an je... hahahaaa



Afif Darwisy - Ammar Danish

Cerita - Cerita Teladan

Dari Anas r.a. berkata bahawa ada tujuh macam pahala yang dapat diterima seseorang itu selepas matinya.

1. Sesiapa yang mendirikan masjid maka ia tetap pahalanya selagi masjid itu digunakan oleh orang untuk beramal ibadat di dalamnya.

2. Sesiapa yang mengalirkan air sungai selagi ada orang yang minum daripadanya.

3. Sesiapa yang menulis mushaf ia akan mendapat pahala selagi ada orang yang membacanya.

4. Orang yang menggali perigi selagi ada orang yang menggunakannya.

5. Sesiapa yang menanam tanam-tanaman selagi ada yang memakannya baik dari manusia atau burung.

6. Mereka yang mengajarkan ilmu yang berguna selama ia diamalkan oleh orang yang mempelajarinya.

7. Orang yang meninggalkan anak yang soleh yang mana ianya selalu mendoakan kedua orang tuanya dan beristighfar baginya

8. yakni anak yang selalu diajari ilmu Al-Qur'an maka orang yang mengajarnya akan mendapat pahala selagi anak itu mengamalkan ajaran-ajarannya tanpa mengurangi pahala anak itu sendiri.

Abu Hurairah r.a. berkata, Rasulullah S.A.W. telah bersabda : "Apabila telah mati anak Adam itu, maka terhentilah amalnya melainkan tiga macam :

1. Sedekah yang berjalan terus (Sedekah Amal Jariah)

2. Ilmu yang berguna dan diamalkan.

3. Anak yang soleh yang mendoakan baik baginya.

Alamak!!! Terlayan la plak lagu ni...




Kangen Band – Kembali Pulang

bintang terlihat terang
saat dirimu datang
cinta yang dulu hilang
kini kembali pulang

lihatlah dia mulai bernyanyi
coba merangkai mimpi
cinta yang dulu pergi
kini datang kembali

wajahmu mengingatku
dengan kekasihku dulu
wajahmu mengingatkan
dengan masa laluku

reff:
kekasih yang dulu hilang
kini dia tlah kembali pulang
akan ku bawa dia terbang
damai bersama bintang

kekasih yang dulu hilang
kini dia tlah kembali pulang
betapa senang ku dendangkan
dan takkan ku lepaskan

wajahmu mengingatkanku
dengan kekasihku dulu
wajahmu mengingatkanku
dengan masa laluku

repeat reff [2x]

Weekend At Wangsa Maju

Majlis Pertunangan Bini Aku Punye Sepupu..

Tempat : Villa Wangsamas, Wangsa Maju
Tarikh : 31 Oktober 2009
Masa : 2.00 - 4.00 petang


Proses pengandaman oleh Mak? Andam... Zaidi/Zana ontah la... haaha



Rupa paras barang-barang hantaran...


KameraMen d'day


Entah ape yg dia shoot pon aku tak tahu, lantak je la...


Ni la orangnye yang gembira+gugup+panik+panas dalam aircond... hahahaha


Gambar sewaktu majlis berlangsung... simple dan pantassssss





* gambar blur + teruk... gune iPhone aku je...
I can't remember anything Can't tell if this is true or dream Deep down inside I feel the scream This terrible silence stops it there Now that the war is through with me I'm waking up, I cannot see That there's not much left of me Nothing is real but pain now


    Ade kat sini?

    orang-orangan

    From?

    Supporters?

    E-kereta : Performance Parts Classified
    New And Used Digital Gadget Classified
    ML Automart
    Ehoza.com - Global Information Community
    Related Posts with Thumbnails

    Gadget

    This content is not yet available over encrypted connections.